MOUSEOVER!



Innan du kommenterar läs det här:
- IP adress kan spåras.
- Hot m.m polisanmäls.

- Jag fotograferar med CANON EOS 1000D
- Jag fotograferar av intresse ibland jobb!
- Jag använder CANON EOS 1000D
- All kopiering av bloggen ANMÄLS!

- Designer kostar 50+
- Designen har jag gjort själv!
- Jag lottar ibland ut designer gratis!

- Vill du bli en av mina sponsorer? melja mig!
- [email protected]
- Jag SKITER i dina frågestunder, följer jag din blogg hittar jag det själv!
- Jag är super gärna med i tävlingar!
- Jag har ej bloglovin utan jag använder mig av Blogkeen!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: KRÄVS*

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Sophie Larsson heter jag och jag är fyller 19 om ca 1 månad! Jag föddes 2 November 1993 och bor utanför Karlstad. Jag går sista året på Hotell&Restaurang programmet i Filipstad. Vilket betyder att jag tar studenten våren 2013.

Bloggen handlar om min vardag, fotografering, design
olika tips på allt möjligt.

INSTAGRAM:Sophielarssoon